alvalundvall

Dag 1 - Presentation av mig

Kategori: Vardag

Hejhej, detta skulle igentligen ut igår men...

Jag heter Alva Lundvall och är 13 år och ska börja i 7:an till hösten. Hemma bor tillsammans med min mamma, pappa och min lillebror Abbe. (det är hans smeknamn för ni som inte förstod det ;P) Han kör cross och tävlar i mitt sverige cuppen, så det är nog vår familjs största intresse. Eller, det är det vi håller på den största delen av sommrarna. Själv så brukar jag ta kort när han kör. Min kamera är en Nikon d3100. Min fritid sependerar jag till att spela fotboll, rida och vara med min kille och vänner. Vår familj äger även en fjällstuga som det också spenderas en del tid i. Där brukar vi köra skoter och åka i backen (kittelfjäll) och då är det så klart snowboard som andvänds! En sak jag inte skulle klara av en enda dag utan är musik! På skoan så sjunger jag och då med två killar som spelar keyboard och trummer. Båda två är drymt duktiga! I skolan så sicktar jag på att få så bra betyg som möjligt och till slut kunna utbilda mig till vetrinär. Men det är som sagt mitt mål och om jag uppnår det eller inte, det vet vi inte förns jag är där. Om jag lyckas med det så vill jag vara med ladugårds djuren. För att jag brukar även vara i en ladugård i grannbyn och hjälpa till med deras ko besättning.

Ja, det var väl det mesta tror jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: