alvalundvall

Ännu mera kladdkaka!

Kategori: Vardag

Hejhej!

Nu sitter jag här hemma hos farmor och farfar. Det var ett tag sedan jag var här nu, så att jag tyckte att det var dags nu! Jag ska sova här också. Min halv tre-männing eller vad jag ska säga, kom hit idag. Det var super roligt att få träffa henne, för att det var jätte längesedan jag träffade henne. Eller, jag har ju träffat henne på typ hockeyn några gånger men jag har ju inte riktigt "varit" med hon. Även fast det inte var så länge, men ändå! Roligt var det. Sedan så har det väl inte hänt så mycket mer. Jo, jag och farmor har bakat en kladdkaka! :D Dom som jag brukar vara i ladugården hos ska komma hit, så då ska vi smaka på den.

Ja, sedan så hade jag väl inte så mycket mer att säga!


Här är väskan som jag köpte! :) Väldigt nöjd faktist!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: