alvalundvall

Oseriös..

Kategori: Vardag

Hejhej! Detta blir inte ett så detalierat inlägg, men..

I måndags så hade ju jag ridning, fast jag fick välja mellan fotbolls träningen och ridningen. För att fotbolls träningen var flyttad till måndag. Men det blev ju som sagt ridningen. Vi hade rycktar tävling. Vi skulle ryckta en häst och lyckats få så mycket hår som möjligt. Jag och SS vann! :D
 Och i tisdags så hände det inget speciellt tror jag iaf. Inte vad jag kommer ihåg. ;P
 Igår (onsdag) så sovde jag hos farfar och farmor för mamma och pappa jobbade. (jag ska sova här i natt också)Även fast jag nästan bara tränade på glosorna hela kvällen och när jag idag skulle ha förhör på skolan så hade min lärare glömt förhören hemma. Lyckat! Ne, inte precis..
 Idag så har vi haft elevens val. Jag fick geografi. Det var ganska svårt att välja ett nytt land eftersom att jag har läst om typ fem av dom mest intressanta läderna enligt mig, men i slut ändan så blev det Israel. Varför det blev just Israel var för att mina kusiner bor där tillfälligt. Då tänkte jag att jag kunde läsa på lite om det! ;)
När jag kom hem ifrån skolan så hjälpte mamma mig med att tona mitt hår. Blev fin fint de! Tack för det! Vi höll även på att leta min kamera laddare, men utan framgång. Den fanns tydligen inte i fjälls heller. Jag vet inte riktigt vars jag ska leta nu. Hoppas verkligen att den kommer tbx!

Här är en bild på mig sedan jag klippte mig. Men den är inte tagen efter att jag tonade håret. Oseriös om något men..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: