alvalundvall

Bildbomb!

Kategori: Vardag

Hejhej!

Idag blev det ju skolan, ofc! Satt mest och tittade på klockan och längtade tills klockan skulle slå 10.40 för då var det ju dags för musik. Vi spelade "Just the way you are-Bruno Mars". Alva fet digga den låten nämligen. Men när vi skulle gå därifrån så bad han oss om att hitta en låt som vi skulle uppträda med, antagligen så menade han på skolavslutningen. Jag vet inte riktigt vilken låt, några förslag? Efter det hände det väl inte så mycket mer, tror jag iaf.
SS stack ju till Björna, fett avundsjuk på hon! Det var ju nästan tre veckor sedan jag träffade FF! ;O Får ju ha påsklov i två veckor nu eftersom att jag har ledigt nästa vecka och veckan efter det då är det ju påsklov! FETGILLAS! :D Och då ska jag vara med FF till MASSOR! :D
 När vi kom upp så kom hit upp, till stugan, så kom det en kille och hjäpte mig med kameran. Hittade ju laddaren! Det gillas det med! Aja, åter till saken, han visade en massa. Ja, vi kanske höll på i typ 2 timmar. Kul kul! Bara det att jag ska komma ihåg allt han sa också.. Mitt minne är ju som en 80 åring, ne men kanske inte så dåligt. Han skrev upp allt på några papper så att jag kan fuska! ;) Ja, ni kan få en bild bomb här. Men det är bara dom sista biderna som är tagna idag. Kommentera om ni undrar något!




















Kommentarer


Kommentera inlägget här: