alvalundvall

FF här :D Bla..

Kategori: Vardag

Hejhej!

I fredags så kom det hit en massa roliga personer, så det blev ingen blogging. Kul hade vi det, men det är som vanligt med er! ;) Igår så var jag med SS. Hela dagen, eftersom att hon sovde över hos mig ifrån fredag till lördag. Vi cyklade runt på byn först för att se om vi såg nå folk. Men inte så.. Helt öken var det! Men jag listade ut det till sist. Det var två stora brasor och nästan alla var på någon av dom. Ibörjan på morgonen så var jag rädd för att vi inte skulle göra någonting och att jag skulle ha jätte tråkigt. Men min kväll blev super lyckad! :D Ja, jag har inte så mycket meer att säga så. Här får ni en bild bomb som är tagna dom senaste dagarna och även kläderna som jag lovat lägga ut. Ejoy!
hej ff här jag är hos alva jätte kul ;D nu säger jag herrå! :P Hehe, sötnos! ^^

























Glasögon, Gliiter 89;-



Sara Varga var där och sjöng några låter från hennes nya skiva. Jag, som fullt ut älskar Sara, fick en autograf! :D

Tröja, Gina Tricot 99;-

Feeling Lucky? Hihi, tycker bara att den var så söt! ^^

Tights, Gina Tricot 129;- Om jag minns rätt... ;)
(Det blev lite dåligt fokus på skorna men. Bilden nedan visar också skorna) Warp skor, Stadium 199;-

Hihi, ser ni SIgge i bakrunden? Han ville också vara med! ;)

Varför det blev dom skorna var för att om jag köpte dom så skulle jag kunna få fler par. Men jag vill fort farande ha mina vita converse...
Bilder ifrån majbrasan och det, kommer.  Men jag vågar inte lova när...

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Sv: Skulle ju vara enklast om du kunde lägga in den i ett inlägg :]

    2011-05-01 | 09:54:58
    Bloggadress: http://natella.blogg.se/
  • isabelle säger:

    har också en sån där tröja från gina :)<3

    2011-05-02 | 09:12:46
    Bloggadress: http://iissantissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: