alvalundvall

Hoppas på det bästa!

Kategori: Vardag

Hejhej!

Imorse så vaknade jag jätte tidigt, som vanligt. Jag kan verkligen inte sova ut! När jag vaknar vid 7-8 tiden och försöker sova längre så kanske jag kan sova en halvtimme längre eller något sådant. Sedan är det bara upp! :) Efter att jag hade ätit frukost så gick jag ut i garaget och fortsatte på byron. Nu har jag endast en sida kvar, efter det så kan jag börja att grunda! :D Vid tre tiden så for vi och såg på 3D bio. Minns inte riktigt vad det var filmen hette men det var iaf 3D. Ibörjan så blev jag jätte impad för det var ju liksom första gången som jag såg på 3D bio. Det såg ut som att flygplanen körde rätt in i en! Men senare så blev det liksom inte så mycket mer. Mamma, pappa och Abbe har varit på 3D bio förut när det var en tecknad film. Dom sa att den var bättre för 3D. När vi kom hem så tog vi oss en prommis med Nitro och Fox efter som att det var en sådan fin kväll. Varför vi bara tog Nitro och Fox är för att Hojt (vår tredje hund, och äldsta) är hos farfar och farmor. Både Fox och Hojt är på Nitro hela tiden. Så att vi tyckte att Nitro behövde lite lugn och ro, eftersom att han fortfarande är sjuk. Nu har jag nyss avnjutit en blåbrs-paj som jag har bakat. Det var faktist jätte god! Och det gick bra att baka, som det oftast inte brukar göra för mig. Men ja, jag brände mig ju på ugns gallret så att jag har fått två blåsor. Inte mys! :( Aja, det går väl över!
 Imorgon så är det ju som sagt vårdcentralen. Jag är rädd för att jag ska få ta blodprov. Farfar och Pemelie Emelie visade sina blåmärken som dom fått efter blodprovet, det gör mig lite smått rädd... Men jag lär ju överleva det med! Vi ska både kolla upp mitt ben problem och min mage. Hoppas bara på det bästa!
 Men jo, jag har ju lovat en massa bilder ifrån förra helgen och sådant. Men jag måste ladda mitt batteri först för att kunna överföra bilderna, men laddaren är spårlöst försvunnen. Men jag tror att den är i fjälls för den har försvunnit efter att jag var där. Så det lär ta ett par veckor innan dom kommer upp, för ni som undrar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: