alvalundvall

Slut sålt!

Kategori: Vardag

Hejhej!

Jag skrev faktist ett inlägg i tisdags men det kom aldrig in, fattar inte varför men.. Ja, jag svrev iaf om att jag var hos SS, bästvännen, vi hade bakat chokladbollar, och när hennes bror smakade dom så spottade han ut den och slängde den. Men jag och SS tyckte iaf att dom var ätliga! ;) Efter det så var det träning och fotbolls möte samtidigt. Träningen gick ju som det alltid går, dvs åt h-vettet! Det finns typ inge mer att säga om det. På mötet så snackade dom om att vi kanske skulle fara på en cupp. Kan inte säga något mer om det, tyvärr. Hoppas, hoppas!.. ..om mina ben tillåter vill säga.. För jag tog ju proverna i måndags och då skulle svaren komma om typ en vecka, så till veckan. Men jag måste dit igen och ta en gång till för magen, för att läkarn hade glömt att ta till mag/laktos problemet eller vad jag ska säga. :P
 Igår så for vi till pappas kusin och såg på hockeyn. Dom vann jue! :D Det kanske inte blir allsvenskan ändå! Eller, dom måste ju vinna imorgon. Jag skulle ju först fara, men sedan så blev det ändrat och sedan ändrat igen och nu är det total ändrat, för det är slut sålt.. Tomt slut, finns inte mer.. Hm, lagomt sur jag blir! Jag som skulle träffa FF! :'( Blev det inget av det heller! Så det har ju typ förstört min dag/kväll! Det har nog förstört morgon dagen också! Aja, nu ska jag inte vara negativ! För imorgon så har vi ju faktist musik! Hoppas bara att han kommer nu da, musikläraren...  Han kom ju inte förra veckan..

Nepp, nu ska jag hoppa i min ny bäddade säng, med twilihgt lakan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: