alvalundvall

Tack, tack!

Kategori: Vardag

Hejhej
Igår så följde SS med mig hem och sovde över tills idag. När vi kom hem så hann vi inte göra så mycket innan vi åkte ner till stan, för att köpa kina mat till middag och så skulle mamma och pappa köpa/leta något. Jag som har tjatat så mycket med mamma om att jag ska köpa en ny egen väska, fick ju äntligen göra det. Det blev en svart med vit text adidas väska. Kanske laddar upp någon bild på den senare. Är iaf nöjd. Jag stog och valde mellan den och en annan som var mindre som var lila med blå text. Köpte också två nya nagelack, ett grönt och ett blått. Eller jag trodde att det var blått men det visade sig att det var lila/blått. Aja, jag blir ju inte direkt ledsen för det! ;) Efter det så stack vi till min moster och hennes familj för att äta och se på hockeyn. Hockeyn, vilken lycka! Tänk om dom inte skulle ha vunnit, då skulle ju hela komunen gått under. Dom vann iaf med 2-0.
 Idag så har jag och SS bakat kladdkaka, det gick suuuper bra! :D Den blev alldeles kladdig i mitten som den ska vara! Efter det eller om det var före det minns jag inte, men iaf, då så fixade vi och trixade med naglarna. SS gjorde rosa på halva och grönt på den andra halvan. Jag kan väl visa vad jag gjorde imorgon. Men hörrni, tycker ni att det är roligt att läsa/se mitt nagel intesse? KOMENTERA! Ja, åter till saken. Efter att vi hade lämnat av SS hemma hos henne så for vi till min moster igen, för att vi skulle äta och jag och Abbe skulle klippa oss. Vi grillade för första gången i år. Åh, det luktar sommar! Det var iaf super mys! Jo, hon klippte ju mig också. Jag har nu klippt bort typ 4cm på uppklippningen, 2cm på topparna eller mer och sedan så har jag nästan klippt bort halva luggen. Super nöjd! Tack kära moster för det, det uppskattades!

Nu är det sleep time!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: