alvalundvall

Rubrik torka...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Det har varit riktigt skit dålig uppdatering på senaste! Men igår så fanns det ingen tid över.
Först så jobbade jag och jag var helt förberedd på att vara hundvakt hela dagen. Men då fick jag följa med farfar och farmor på Nolia ist.
 Det blev inhandlat tre ringar, var av två var humörs ringar. Den tredje var svart och en större modell. Bilder kommer sedan.
 Det var tänkt att vi skulle köpa nagel stämplar, men dom hade inte kommit ännu. Det får köpas senare
 Jag tycker att det är mycket mer värt att köpa det än att köpa nagel stickers varje gång. Dom kan man ju bara andvända en gång sedan blir det ju sopunnan. Men stämplarna kan man ju andvända hur många gånger som helst!
 Menmen! Nog pratat om det!
 Jag följde ju med farfar och farmor hem och har sovit här inatt. Blir nog mer bloggar senare, förhoppningsvis. Nu ska jag träna lite mer Jäger sedan blir det en prommenad.


Saknar min Ivanna! Buhuhu! :'(



Kommentarer


Kommentera inlägget här: