alvalundvall

Snälla, för mig?

Kategori: Vardag

Hej !
Nu hade jag gjort klart allt och var redo för att publicera inläggen när jag råkade klicka bort allt...
Aja, jag får väl skriva om.
Jag har faktist inte hunnit blogga något.
Lördagen var en sjukt rolig dag! Tänker faktist låta bli att skriva varför. Haha! ;p
Men igår red jag och det har jag gjort idag med. Jag ska fortsätta imorgon efter att jag har jobbat och på onsdag.
Vi håller ju på att träna inför primeringen och sker den 3 september.
Igår så red jag Ivanna och lyckade ramla av.
Det är faktist inte så ofta jag ramlar av. Men igår så. Jag landade på bakhuvudet.
Först så trodde jag att jag hade fått hjärnskakning men så var det lyckligtvis inte.
Idag så känns det bara i nacken och svanskotan. Men det går bra!
Så, det var lite update..
Snälla, söta, rara flicka, varför kan du inte lyssna på oss?
Men jag ger inte upp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: