alvalundvall

Du är galen!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Bara så att ni vet så var det madde dom döpte förra rubriken, inte helt oväntat men.
Jag kom ju hem igår. Haha, jag tror inte ens att jag sagt att jag har varit borta! x) Men jag och Madde har iaf bott i farfar och farmors hos med deras hundar, eftersom att dom skulle bort. Så då fick vi rycka in! ;)
Ne, men.
Haha, igår kom det ju en lagomt dum människa hit när det regnade som mest. Det bara rann ifrån kläderna! Och jag vet att du läser detta och ville bara säga, en gång till, att du är störd! x)
Idag har jag ridit från typ 1 till typ 6-7.Nuuujs!
Imorgon börjar skolan, och är inte alls pepp...
Tycker att sommarlovet inte har varit den bästa heller... Mina j***a ben har förstört allt! -,-
För att om jag åtminståna hade kunna spelat fotboll skulle det funnits någolunda mer glädje. Menmen, jag får väl tagga inför nästa sommar ist.
När man der din glädje som du sprider omkring dig,
kan min dag aldrig förstöras!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: