alvalundvall

Alltid i vårat hjärta! ♥

Kategori: Foto

Hejhej!
Jo, idag så har dagen som man hoppades på aldrig skulle komma kommit.
Vi har nämligen varit tvungen att ta bort Hojt.
Även fast det känns tungt så har man ju varit förberädd på det.
Han hade ju ont och nu till sist så klev han knappt upp eftersom att han hade så ont.
Menmen, livet går vidare...
Annars idag så har jag följt med pappa och hämtat mormor och morfar som varit i Mexico.
Ååååh, dom var så bruna!
Vill också vara sådär brun! :(
När jag kom hem så hade jag tänkt gå ut en sväng i solen och fota, men solen hade redan hunnit gå ner.
Så istället så syssel satte jag mig med att göra lockar i håret.
Blev ganska bra, bild kommer.
Hojt, våran älskade familjemedlem.
Du var nästan som en storebror, som alltid kommer finnas i vårat hjärta!
4-ever! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: