alvalundvall

HJÄLP MIG!

Kategori: Foto

Hejhej!
Igår var det bara hemma mys.
Spelade kort, kollade på idol och började se lite på en film.
Precis när pappa skulle stänga av tvn, så for strömmen.
Strömmen är fortfarande borta och det kommer den nog vara ett tag också.
Pappa har startat elverket så vi har kunnat koka kaffe,
laddat telefoner och startat internet så vi kunde kolla på datorn och lite sånt.
Hehe, lite depåliv sådär!
Det har snöat jätte mycke!
Typ 2-3 decemeter.
Så jag ska ta med mig kameran ut och fota.
Men jag har redigerat nu på morgonen och kan inte bestämma mig om den här bilden ska vara svartvit eller färg!
Ni måste hjälpa mig nu, så kommentera!
Eller

Kommentarer

  • ;) säger:

    Färg, den får mer liv och djup då enligt mig :)

    2011-12-12 | 21:54:41

Kommentera inlägget här: