alvalundvall

Krya finaste Isabelle! ♥

Kategori: Vardag

Hejhej!
Sköt igår ju.
Förra veckan så sa tränaren att jag skulle tävla och skjuta en poäng som han sa och att han redan skrivit upp mig, men jag trodde bara att han skämtade.
Men då igår när jag kom ner till lokalen så visade det sig att det var en tävling!
Jag tänkte ju bara det att var som det var så jag sköt som vanligt jag.
Men inte med dom siffror som jag har gjort tidigare..
Det gick skit dåligt..
Men idag är det ju torsdag, alltså packat med lektioner...
Hade provet idag med.
Jag hoppas att det gick bra..
Det ska gå bra..!
Men ikv så åker vi juuu!
As nice! :D
Kommer att bli awesome tror jag! :D
Vi ska ju åka tåg och jag har aldrig åkt tåg någon gång.
Vi ska iaf ha sov vagnar.
Tror inte att det blir så bra med bloggning, men det dyker nog upp något iaf!
Nepp, packa nu da!
En riktig sommar bild!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: