alvalundvall

Nöjd!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Min julafton blev lika lyckad som jag trodde den skulle bli!
Är jätte nöjd med alla julklappar och allt.
Bästa delen av kvällen var nog när jag fick sitta i typ 30-40 minuter och mysa med min plutte-mini-lilla-söta kusin!
Väldigt mys ska jag säga!
Eller hela kvällen var mys.
Tyckte att det var så gulligt när min andra kusin, Ludvig som är två år lutade fram sig mot sängen där minstingen låg och sa "Vad sejjej du Alfied?".
Det lät så jäkla gulligt!
(ja tyck jag stava barnspråket väldigt bra där!)
Menmen, detta fick jag i julklapp;

70-300 objektiv
UV-filter
Minneskort
Kläder i olika slag
Halsband
Underställ
Klocka
Glee box från andra säsongen
Pengar

Om en timme så kommer farfar och farmor, då ska vi fika och ba mysa.
Men tills dess ska jag starta Glee.
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: