alvalundvall

Söt som socker!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Jag vet att det har varit dålig uppdaterning.
Igår så åkte vi till stan och köpte lite julklappar och kläder till julafton.
Det blev en söt lite kjol från HM med rosa och beiga hjärtan på, bild kommer.
När vi kom hem så kom Rasmus hit och var är restan av dagen.
En lyckad dag!
Och det är med julklappar, jag är allvarligt ingen som köper till alla jag känner och sådant.
Mest till dom som är i släkten.
Men jag har iunte slagit in en enda, känner att jag kanske borde ta och göra det, för det är ju bara sex dagar kvar!
Det enda som jag tänker på då är ju att det ur gulliga julkalendern snart är slut...
Menmen.
Idag så ska jag göra klart för framkallningen.
Så jag ska ta lite vattenbilder hade jag tänkt.
Sedan kanske vi ska nog fara till min plutte lilla kusin som är söt som socker!
Så ska min fjärde advent spenderas!

Kommentarer

  • Fatma - JULKALENDER säger:

    Dagens lucka innehåller en utlottning av en valfri ring :)

    2011-12-18 | 17:29:47
    Bloggadress: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här: