alvalundvall

Love life!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Idag är en såndär awesome dag! :D
Humör på topp så jag bara kan springa runt.
Påminner en aning om Gideå, saknar det tiden verkligen!
Menmen, det var lucia idag så vi for till kyrkan och kollade på nians luciatåg.
Allt var jätte fint!
Lucian, tärnorna och Emelies fina sång!
OCH TOMTARNA FÖR GUDS SKULL!
När jag kom hem så var jag as taggad för läxor, men då visade det ju sig att pappa har eldat upp både min HKK-läxa och NO-papper.
Så det blev ingen läxa.
NO läxan var dessutom ett hemprov.
Men jag måste prata med lärarna.
Pappa har resfeber, för han ska till Estland och jaga vildsvin.
SÅ han springer runt och letar massa saker som han snart gjort i en veckas tid.
Haha, han har inte ens resfeber när vi ska utomlands!
Nu ska jag ta och hjälpa mamma en aning!
Tänkte ge er lite bilder men det går så trögt så jag tar det en annan gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: