alvalundvall

Älskar dig! ♥

Kategori: Foto

Hejhej!
Kollade på statistiken nu, och blev glatt förvånad!
Tack att ni som läser, det betyder enormt mycke ska ni veta!
I onsdags kvällen blev lycked!
Fylld med skratt och trevligheter!
Men igår så fick jag inte sova så jätte länge, för vi skulle packa inför fjälls.
Jag vet inte riktigt hur det blir men det verkar som att jag kommer åka imorgon med min farbror.
Så när vi packat klar satte jagmig ner för att blogga men jag hann inte skriva så jätte mycke innan farfar kom och frågade om jag skulle följa med honom hem till dom.
För våra kusiner har kommit fråg Helsingborg.
Där åt vi och såg på skidstaffetten.
Men då så ringde telefonen och jag var ju säker på att det var pappa men så var det Rasmus.
Han undrade om jag kunde komma, så då fick min snällaste och bästaste farfar skjuss hem mig så jag fick träffa min saknade pojke!♥
Nu äre ba två veckor kvar tills nästa gång da...
Idag så vet jag inte riktigt vad som händer.
Kanske ska man starta ett Glee avsnitt?
Tycker det låter som en bra idé!
Här är lite bilder på håret som jag lovade;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: