alvalundvall

1:a dagen

Kategori: Vardag

1:a dagen, en som jag umgås mycket med. Det är ju såklart Sanna! Bästa vännen! Har tyvärr ingen bild på hon men. :( Ni får klara er utan det idag! Jag och Sanna träffades första gången på dagis typ. Då var det jag hon en tjej till och en kille. Vi lekte alltid då! Men sedan när skolan började så gled vi isär. Det kom nya och fler vänner. Det är inte förns nu, 6:an som vi har kommit tillbaks eller vad jag ska säga! Väldigt tacksam över det! Det är alltid jag och Sanna, men det är ju såklart fler som hänger på! "Tjejen och killen" (höhö, det där låter värkligen sjukt!) brukar faktist vara med nu också! Vi har liksom hittat tbx igen! ;) Men som sagt, vi!

Du och jag, livet ut, Sanna!

Kommentarer

  • Sinninoni(; säger:

    älskar dig!<3 :)

    <33333333333333

    2011-02-21 | 15:09:54

Kommentera inlägget här: