alvalundvall

Dagens

Kategori: Vardag




Känsla:
Har lite känning efter den där bedövnings sprutan som jag fick hos tandläkarn idag men... Jo, jag har ju gort illa axeln också! På bandyn (*suck*, jag pratar ju inte om något annat än bandyn) drog någon en trippling på mig så jag ramlade och landade på axeln. Men är men med i leken får man leken tåla!
Gort: Tandläkaren först, från morgonen. Nu har jag ju lagat hålen som skulle lagas. Det var mina första hål! *stolt* Jag har tom haft mindre hål än Abbe! Men han borstar ju tändrena i typ 30 sekunder. :P Sedan blev det skolan, som vanligt! Praoade (stavning) på förskolan idag. Det faktist ganska kul! Men det blev svårt att äta vid lunchen, pga bedövningen.
Gör: Sitter och dricker varm choklad, jobbar lite med matte läxan som ska lämnas in imorgon. Ska också ladda över musik från datorn till iTunes. Jag vet precis hur man ska gör och jag har gort det flera gånger nu med det funkar liksom inte! Det kommer inte dit eller vad jag ska säga... Väääldingt irriterande!
Bästa: Att jag inte ska laga några fler hål. Elr vad vi vet.. ;)
Tråkigaste: Att det finns vissa som bara inte kan stå för vad dom säger/gör...!
Behov av: Pengar så jag kan köpa allt som står på min önskelista!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: