alvalundvall

Dagens

Kategori: Vardag

Känsla: Det går väl! ;)
Gort: Varit i skolan. Idag kom ju våran nya musik lärare. Han är väldigt lång ska jag säga, 2,02m! Han är (bara) 19 år, men sjukt duktig! Våran förra musik lärare dog ju.. Han var ju också väldigt lång men inte så jätte omtyckt av mig. Jag sjunger ju och började med det nu med den här musik läraren för med den förra var man tvungen att sjunga så himla högt! Jag sjunger ju ganska mörkt. När han tog fram låten och sa "-Den här tänkte jag att vi skulle spela." Jag trodde att jag skulle söriöst dö! Vi skulle spela "Proud Mary-Creedence Clearwater Revival". Jag tyckte att dom sjöng jätte högt, men sedan insåg jag ju att jag faktist kunde! Eller det skar sig inte iaf! ;)
Gör: Försöker att prenta in låten i huvve! Men det går sisådär...
Bästa: Att det gick så bra att spela och att mamma ska köpa en ny brödrost... Abbe skulle ju ta upp en brödskiva ur våran förra brödrost, när den var på! (smart skalle nr1...) Det small till rejält och sedan har det inte funkat. Men vad ska man säga? Han är ju kille...
Tråkigaste: Att vi bara har musik en gång i veckan! xD
Behov av: En bror som är bättre på att spela gitarr...   ...och med mer hjärna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: