alvalundvall

Dagens

Kategori: Vardag

Hejhej! Jag har fått lite insperation från min grannes blogg, (http://www.lyckobacken.se/)
Det är en blogg på ungefär 5 000 läsare. Där skriver hon bla om hennes/deras nya hus (som jag bott i) ;)
Men iaf, hon brykar skriva "dagens eko". (men det heter mest så för det är en ekologisk blogg el vad jag ska säga!) Så tänkte jag också göra! ;) Jaja, det kommer iaf heta dagens! So here it´s!


Känsla: Ja, jag tror nästan att jag har sprängt trummhinnan. För imorse skulle jag sätta in en hörlur i högra örat men det var ju fel hörlur. (alltså vänster) Så då började det rinna ur örat. Senare fick jag jätte ont i örat, så klart struntade jag i det. Men då gick det bara ett litet tag så fick jag ont i huvve och i örat. Jaja, jag har inte ont nu iaf! :)
Gort: Varit på skolan. (som alla ska vara på måndagar) ;)
Gör: Lyssnar på musik (your song-Ellie Goulding) och pratar med mig snygging! :)
Person: Hehe, ja det måste väl vara SannaBästaVän! Hehe, hennes fina alla hjäärtansdag kort som jag fick! :') Hon och hennes "fina dikter". Haha, dom hadlade mest om jag och FF! (jag gör ett lägg om det senare) Göllit vare men.., Ja, fina som sagt... ;) 
Bästa: Att min Emelie har fixat bloggen igen och våran bästa klass! När jag började den här terminen (6:an) trodde jag att det inte skulle bli särskilt roligt. Men shiiiet vad jag ångrar dom orden! Seriöst! Ja, ni som gått på min skola (vill inte riktigt skriva det i bloggen) ni vet ju vad det är för folk! Men det är faktist bra folk! Jag kan ju inte säga att alla är riktigt 100 men! Det viktigaste är ju att man trivs och det är precis vad jag gör! Jag har sååå mycket mer vänner! :)
Tråkigaste: Först, först kommer vår ena hund, Nitro! Han är bara ett år. I söndags var han inte så jätte bra heller. Han är liksom inte sig själv! Han är helt borta! jag gick bakom han och klappade han på ryggen när han låg på golvet, men han tittade inte nes upp på mig! Så pappa for till vetrineren idag och undersökte han. Det visade sig att han hade fått hjärninflamasion. han kommer inte att dö men det kommer iaf ta ca 6 månader innan han blir helt frisk... :'(
Behov av: Största behovet nu? FF!



Gillade ni det? Komentera vad ni tyck. Ska jag fortsätta med det här elr inte? Komentera! :)

Kommentarer

  • Linalee säger:

    Tjaah snygging,, kul att du äntligen får blogga =D

    Klart värt att fortsätta med!

    2011-02-14 | 17:00:49
    Bloggadress: http://loile.blogg.se/
  • Sinninoni säger:

    kuuung (y)

    fortsätt med detta:)

    puss påde;*<3333333333

    2011-02-14 | 18:05:55

Kommentera inlägget här: