alvalundvall

Kyrkan

Kategori: Vardag

Japp, det blev ju inte så jätte mycket skrive igår heller. Men det var ju för att det var hockey. Innan vi for till arenan så åt vi med pappas kusin/kund på någon amerikansk resturang som hette "Merri can". Det var faktist riktigt gott! Efter det gick vi ner på arenan. Jag och Abbe fick vänta ett tag på dom andra, dvs Sanna, FF, Rasmus, Emelie och Ludvig. Abbe och Ludvig hade ju inte trffats förut, men dom såg ut att komma bra överens!
Matchen slutade 2-1 till Modo efter förlängning. Modo spelade bäst i första perioden. Jaja, 2 poäng. Dom ligger ju på en slutspels plats nu! (y)
Men bäst av allt, jag fick ju träffa min efter längtade FF! SHiiit, jag ville ju aldrig gå där ifrån! Men, men! Det är ju gort nu.. ;)

Idag då! Vi har ju en kvinna som är från kyrkan som kommer en gång i månaden. Hon ville att vi skulle göra något med någon dans eller sång. Jag, snäll som jag är ställde ju upp! ;) Så idag så blev det av. Jag sjöng ju också. Gick ju ganska bra ändå. Jag fick sjunga utan musik, tummen ner till det! Men kyrkan. Jag har ju inte varit den som har knäppt händerna i kyrkan osv. Men det var ju faktist ganka okej :P Men vad ska jag säga? Tänk att det har varit dom som har gått i kyrkan i ca 1000 år. Ganska otroligt ändå!  
Efter så gick jag till mormor. Pappa har rest ner till hans chéf och mamma skullle fara på hennes jobb, så vi for hem och sedan tbx till mormor och morfar. Mormor och jag såg på film som var fån när mamma och hennes syskon var liten. Hehe, skit göllit var det! ;)
Nu sitter jag och Albin och ser på solsidan. Hehe, bra eller vad? ;)

Det var väl lite uppdatering! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: