alvalundvall

Sorry!

Kategori: Vardag

Har inte skrivis på ett tag nu. Skärpning Alva!
 
Tisdags: Det var en riktig skit dag! Alla har ju dåliga dagar... Det mest märkvärdigt var väl att jag hade träning.
Onsdags: Vi slutade halv dag, för att våran lärare skulle på ett möte på den skolan som jag ska börja på till våren (7:an) (a) Då fick vi bla veta att vi bara ska vara en klass. Men det hade jag redan räknat ut! ;) Jag menar, 24 st? Ja, BästSanna följde ju med hem! (y) Jag skulle ju försöka lära hon hur man åker snowboard, men det gick ju inte så jätte bra eftersom att jag typ skratta hela tiden... :P Jag vet inte riktigt om hon blev något mycke smartare men...
Torsdag: Eeeh, får jag prata om bandyn? (a) Äh, ni får stå ut! Men en lärare kom och sa åt oss att vi spelade för hårt! Seriöst? Det är ju typ 3-4 st som spelar hockey, så dom spelar ju lite hårdare än dom andra. Men ändå?
Aja, nog pratat om det! Hockeyn da?! Otroligt! Dom vände ju från 3-0 till 3-5! Asså shiiiiiiit! Och tur att dom vann, annars så hade ju inte pappa fare på hockeyn dvs att jag inte kunde fara! Men tur att dom vann iaf! ;) Kanske blir en slutspelsplats ändå! :D
Fredag (idag): Första lektionen hade vi geografi. Geografi är faktist ett av mina favorlit ämne. Jag har läst om mitt andra land nu. Litauen. Först läste jag om Italien. Jag valde Litauen för när jag var i Turkiet så träffade jag två tjejer som var ett år yngre än mig, som jag blev ganska bra kompisar med. Lika och Vika hette dom. (vet inte riktigt hur det stavas på litauiska men) ;) Lite sått roliga namn! Men efersom att dom hade så lika namn var för att dom var eneggstvillingar. Om inte ena hade haft ett födelsemärke så hade jag inte kunnat skilja på dom. Men jag strulade ju ihop det ändå! :P
Ikväll så ska både mamma och pappa bort, så farmor och farfar ska komma hit. Vi kunde inte komma dit pga hundarna. Det är ju så struligt med hundarna. Med Nitros medecin, lill Fox osv.
Farmor och jag har en väldigt "speciell" relation. Farmor betyder så otroligt mycket för mig. Vi har mer som en "kompis" relation. Hehe! Om ni fattar... ;) Men hon är väl lite halv "barnslig" som jag! ;) Hon fick ju aldrig en dotter, så det är som jag! Hehe, ;) Det blir nog ganska mys! :)
Imorgon: Imorgon är det ju hockey. Dom måste ju vinna typ alla matcher som är kvar annars så blir det nog inget slutspel. Men framför allt så har jag ju ett sådant trevligt folk med mig! :D Hehe! FF ska ju med! :D Jag har ju inte träffat han på typ 2 veckor nu! :'( Alldeles på tok för länge!


Det var nog allt. Jo, jag har ju fixat nya naglar! :D Bilder kommer senare. Ni kan ju få en liten "bildbomb" här! ;)






Bara 4st, men det laggar nu så.. Ni får klara er! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: