alvalundvall

Dagens

Kategori: Vardag

Känsla: Bra! :D
Gort: Typ inget. Bakat chokladbollar, dom blev faktist jätte goda! Halva är slut...! ;)
Gör: Typ inget. Letar kläder på datorn men, hittar typ inget! Hemside tips? Det uppskattas! ;D
Bästa: Att det finns dom som gör en glad utan att ens se eller träffa dom! :)
Tråkigaste: Att chokladbollar är så himla gott! Det tar ju slut så fort! :D
Behov av: Sälskap.. :P


Ni måste bara få höra vad som hände nu...
Jag och FF höll på att webba, fast hans webb funkar inte. Men iaf, han gick och skulle säga något till någon så han satt inte vid datorn. Jag lyssnade ju på musik som vanligt. Ja, också började ju jag sjunga med som jag alltid gör när ingen annan hör. Ja, jag sattju där och sjöng, då när låten var slut så hörde jag att det var en som sa "Du är ju bra!" (Eller något i den stilen) Då hade F stutte lyssna där när jag hade sjungit! Lagomt rädd jag blev da! Stör mig fortfarande på att han hade lyssnat... Aja, det är som det är! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: