alvalundvall

Vikt

Kategori: Vardag

Nu för tiden är det så jävla mycket snack om vikt hit och dit! Snart är det ju nästan som att tex om man träffar en ny person kommar man väl istället säga sin vikt istället för sitt namn! Seröst! Jag vill ha bort det! Vikt är ett väldigt känsligt ämne hos mig. Det är ingte många som jag pratar om det om. Jag har alltid varit underviktig. Jag gillar ionte att så fort jag tittar mig i spegeln aå ser jag mina revben, att jag kan nå runt min mage med mina egna händer. Jag ska väga typ 10 kg mer än vad jag gör, jag har bla blivit kallad aneroxia barn... Jag vet att jag är smal och jag behöver inte veta det! Specielt när någon som säger att dom är tjock när dom är smal. Det får mig bara att knna mig ännnu smalare! Jag kommer aldrig glömma när dom sa att jag hade aneroxia, men va f*n! Jag mår ju bra det är ju det som är det viktigaste! Och jag spyr defenitivt inte upp maten! Usch! Nej! Snälla, jag ber! Titta inte på vågen förns ni börjar må dåligt! Alla är unika på sitt sätt! :) Vad tycker ni om vikt? Har jag fel eller rätt?

Kommentarer

  • Linis säger:

    Usch, hatar att vara underviktig.

    Men det är faktiskt bättre än att vara överviktig, för då kallar alla en för fetto och sånt, jag har också bleve kallad aneruxia barn, och fetto. Så där seriöst av släkten. Och jag hatar det!

    Jag håller med dig!!!!!!

    Och du har ju jätte fin kropp, inte för smal!

    2011-02-15 | 18:37:54
  • Torkel säger:

    True true. du har bara snabb matförbrännings grejs.

    jag vet tre som kallat dig de, två av dom är feta som elefanter host host. men om man är fet själv och säger att andra är aneruxia barn är bara avensjuka på dem för att dom är smala.

    2011-02-15 | 20:00:26
  • Alva säger:

    Håller med, jag är också smal trots att jag äter normalt mycket. Tycker att man inte behöver kommentera hur andra ser ut om det inte är något positivt man har att säga. Haha, heter också Alva. C;

    2011-02-17 | 18:55:30
    Bloggadress: http://alvathiiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här: