alvalundvall

Jag vill, men ändå inte..

Kategori: Vardag

Hejehej!
Jag gjorde ett inlägg i morse men internett dampade så det kom inte ut.
Igår var vi ju till stan. Jackan fanns inte kvar och jag har gett upp mitt hopp om en snygg skinn-jacka i Ö-vik. Eller det finns en, men då måste man betala 3000;- för den. Det tycker jag är lite för mycket, men. Ist så följde ett par vita Converse med mig hem! :D
Idag händer det mycket. Har inte en blekaste aning om vad jag ska göra faktist. Jag bor ju i en väldigt väldigt liten by, med typ 30 pers. Och den som man kan vara med är ju EF, men hon är hos mamma.
Jo, jag måste säga det att på tisdags morgon åker vi på semester. Vars det bär av får ni veta när jag kommer hem. Vi kommer hem på fredag natt. Så just nu håller jag på att fixa en del tidsinställda inlägg till er. Ska fortsätta med det nu.
Ha en fortsatt bra dag, mina fantastiska läsare!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: