alvalundvall

Kärlek till måsar... Eller, ne..?

Kategori: Vardag

Hejhej!
Just nu sitter jag här och vräker i mig choklad, som jag köpte på ålands båten. I natt så har jag bara sovit i 3 timmar, pga mås h-vetet... Jag, Abbe och mina två kusiner har sovit på ön som är i sjönn nedan för vårt hus. Ön har pappa och hans kompisar sovit på när dom var små. Dom hade en hel del djur där. Bla en kanin/hare som dom inte visste om det var en hane eller en hona så att den fick heta Bert-Åsa. Haha, tycker att det är lite små roligt! x) Så det ända som har hörts i natt har varit ett ända mås-skrik... Jag är ju fullständigt förälskad i måsar nu, kan man ju säga. Ne, inte direkt... När vi vaknade och steg upp (klockan 5 på morgonen) grillade vi korv och fiskade lite. Vid 7 tiden så hämtade vi badkläderna och stack på badstranden och badade. Ja, när jag gick där ifrån var jag inte på bra humör ska jag säga. Så min dag/morgon har inte varit den bästa.
Men det jag ser ifram imot idag är att min farbrors flickvän ska hjälpa mig med mina naglar. Dom är absolut inte fina nu. Jag vill bara klippa av dom, men det kan jag ju inte göra!
Igår fick jag nog det finaste sms;et jag nåååågonsin fått! Det stog, "Ett brev från Ziperall International AB är nu inlämnat till posten och på väg till dig. Mvh Posten." Fattar ni hur glad jag blev! :D Jag skuttade runt i hela huset av glädje! :D Men bara det den skulle nog komma inom tre dagar, men jag menar imorgon så har ju dom där tre dagarna gått! Så snart så! Längtar efter den!

Kommentarer

  • Alvalundvall.blogg.se, älskare! säger:

    hejhej! :D

    jag måste ju få säga en sak... din blogg är bäst! jag läser alltid den! :D

    du är söt som socker, precis som din blogg!

    sluta inte blogga, snälla din blog är bäst! :D

    2011-07-13 | 15:45:40
  • Alvalundvall.blogg.se, älskare! säger:

    Hej igen ,menade förståss ''... snälla din blogg är bäst!

    2011-07-13 | 15:46:45
  • Alvalundvall.blogg.se, älskare! säger:

    Hej igen ,menade förståss ''... snälla din blogg är bäst!

    2011-07-13 | 15:46:45

Kommentera inlägget här: