alvalundvall

Längtar efter något som jag igentligen hatar..

Kategori: Vardag

Hejhej!
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Vill ni veta varför? Jo, jag har nämligen fått min Ziperall! :D Så att jag har skuttat runt i min Ziperall och varit lycklig! :D Har inte tagit av mig den än, även fast jag fick det i onsdags. Den var ner proppad i postlådan.
Igår så for vi till en camping. Ja, en camping! Inte en crossdepå! Första gången faktist. Pappa har ju alltid sagt att han absolut ALDRIG skulle stå på en camping. Men när några kompisar rignde och frågade om vi skulle följa med, kunde han inte låta bli. Hehe! Det var en liten, mysig camping. Det såg lite små roligt ut när vi stod där med vårat MX24 tält med skriften "Sveriges största crossbusik" överst. Haha!
Idag så har jag varit med LG, det var värkligen jätte länge sedan vi träffades sist. Jag kan värkligen prata om allt med hon! Så min dag blev lyckad!
Här får ni bilder ifrån resan förra veckan och Ziperallen!
Fler bilder kommer imorgon!
Nu säger jag godnatt till folket! ♥

Kommentarer

  • my :)) säger:

    Vill du veta en sak, när du läser detta sitter jag säkert i bilen lång hemmifrån och närmar mej dej med storm steg!

    Kan lova dej att skicka ett sms när vi åker förbi huset ditt ;)<3

    2011-07-17 | 05:14:59
    Bloggadress: http://followyourheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här: