alvalundvall

Förälskad! ♥

Kategori: Vardag

Hejhej!
Det har ju inte blivit någon bloggning i helgen, för att vi har varit på klingre och fixat. Så att jag har legat i vår husvagn och lyssnat på musik.
Innan jag for dit i lördags så följde jag med farfar och farmor till nordmaling och gick på marknaden. Ett par jeans shorts och en Don Ed Hardy tröja följde med hem.
Ni förstår att Don Ed Hardy kläderna är jag förälskad i!
Don Ed Hardy är en gammal tatuerare (stavning) som har släppt böcker och varit i Japan och en massa, och så har Christian Audigier ifrån Frankrike startat "Don Ed Hardy märket" av Hardy's karriär. Grymt snygga kläder iaf! Jag har en kofta, (som tyvärr börjar bli för liten) ett datorfodral och t-shirt. Den nya t-shirten kommer upp så småningom! Här är lite av hans kläder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: