alvalundvall

Ingen vila, ingen ro!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Igår var jag ju som sagt med My. Det blev tyvärr sista dagen som jag träffar henne. Hon far hem på lördag men jag åker ju imorgon. Så det var lite synd.
Jo, imorgon så far jag nämligen till Umeå med mina brudar för att göra det vi älskar mest, spela fotboll! Men jag ska ju såklart inte spela.
Men att bara vara med på en seger med dom där tjejerna, är en otrolig känsla! Det går inte att förklara!
Cuppen håller på tills på söndag, men jag ska hem på fredags kväll. Då bär det av till Klingre direkt. Ingen vila, ingen ro!
Men det ska bli kul!
Just den här helgen är allt in proppat.
Även Småstadsliv är i parken i stan på lördag. Det skulle jag också vilja se.
Så det lär inte bli någon bloggning i helgen. Jag ska försöka fixa tidsinställda inlägg till er. Men det lär komma en hel del bilder efter!
Idag så är jag hundvakt till farfar och farmors hundvalp. Så det lär inte hända särskilt mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: