alvalundvall

Linalee, min midsommar-räddare! ♥

Kategori: Vardag

Hejhej! Har bara haft en massa tidsinställda inlägg nu på senaste. Men nu så, I'm back! Jag minns ju knappt när jag bloggade sist! (a) Hehe, mitt "när-minne" är så pass dåligt att det knappt finns! Så då kan vi ju prata om midsommar eftersom att det är det jag minns mest av. Min midsommar var inte någon höjdare.. Om inte Linalee hade varit där vetti tusan hur tråkigt jag skulle haft då. Så Linalee var min midsommar-rädddare! :D (kolla på hennes blogg, http://loile.blogg.se/) Vi gick runt och pratade hela kvällen. Det blir inte en tyst sekund med den bruden asså! :D
Idag händer det inte mycket hos Alva ska jag säga! Jag vet inte, men konstigt nog känner jag för att bada. Ska fråga Abbe om han följer. Bara för att det  är så mysigt att bada när det regnar! :D Fick veta bara för ett litet tag sedan att min cykel var såld, då blir det ett par converse och en Zipperall inköpt! Så det är en glad Alva idag, men trött..
Hoppas att alla har en fortsatt bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: