alvalundvall

Doglake beach!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Idag har jag ju varit och jobbat som jag sa igår. Det gick ju bra som vanligt. När jag kom hem tog jag med Abbe till badstranden, "Doglake beach"! Det var 18,5 grader i vattnet. När jag låg på min utstäckta handuk och höll på med min kamera när jag kände hur jag fick runt två liter kallvatten över mig, när jag hörde ett skratt i bakgrunden med en sprakande kasse. Arg som jag så blev vände jag mig om och såg Abbe då vikas på mitten av skrattt! Tänk om jag också kunde ha skrattat åt det men.. Japp, när vi kom hem så stack Abbe till en kompis och jag och pappa har precis varit och köpt glass. Ikväll så har Abbe täning och då ska jag följa med ooch träffa en väääldigt saknad typ! ;D Japp, det är/blir min dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: