alvalundvall

Zipperall mot en skoter-overall..

Kategori: Vardag

Hejhej!
Idag är/har det varit stek hett. Så att jag, mamma och Abbe har varit på badstranden typ hela dagen. Det värkar iaf som att solen har tagit någolunda på mig! Ikväll blir det nog inte så mycket händelser. Jag jobbade ju imorse. Fick betalt också, så nu är jag inte så pank mer! ;P Haha, jag är nöjd med min lön iaf! Fick något såntdär häfte med en del rabatter i också, det fanns bla rabatter på Stadium och där finns det converse! Så mina converse kommer alltså "bara" kosta 560;-! :D Då spara jag ju pengar på det med! Jag börjar känna mig himla duktig på att tjäna pengar alltså! Men det är ju bara det att jag är duktig på att göra av med dom också.. Jag har ju nämligen insett att jag måste spara pengar. Antingen så ska jag spara ihop till en keyboard eller ett objektiv. Vi får se hur det går med den saken.. Här har ni en bild på "min kommande" Zipperall! Som ni kanske hör så är jag ganska stolt över min Zipperall! Haha! Typ var jag än gå tänker jag ju "När jag får min Zipperall ska jag göra de och de och de". Och en natt drömde jag t.o.m om att när jag skulle få den så var det fel så att jag fick en skoter-overall ist! Tror att det kanske börjar gå över gränsen nu... ;P
Innan jag avslutar detta inlägg tycker jag att ni ska kolla upp min nya länk, My's blogg. Bara för att hon är så sjukt saknad (hos mig) och för att hon är gryyyym! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: