alvalundvall

Städning är TRÅKIGT!

Kategori: Vardag

Hejhej! Jag vet, jag är sämst på att blogga men.

Både i söndags och igår så umgicks vi bara familjen. För jag kom ju hem från klassresan i söndags. Vi var ju i Östersund för alla som inte har läst förra inlägget! Det var värkligen en upplevelse. Haha, vi gick runt och sjöng Modo-låtar över hela Östersund. Hehe, vi fick ju en del blickar och komentarer osv... ;P Jag hade ju tänkt att jag skulle få träffa min saknade tre-männing, men det hann jag aldrig med och hon hade inte tid när jag kunde heller. Jo, dagen stavas S.T.Ä.D.N.I.N.G! Vi har städat hela dagen, och imorgon fortsätter h-vetet.. Mamma har tonat mitt hår nu inför skolavslutningen. Samma färg ofc. 
En sak innan jag avslutar detta inlägg för ni som är lika musik intresserad som jag. Tycker att ni borde kolla in Colette Carr, hon har en gryyyyyyyym röst ska ni veta!



Bilder ifrån helgen!













Jag är ju som jag är! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: