alvalundvall

Är så arg att jag inte vet var jag ska ta mig..

Kategori: Vardag

Hejhej!

Igår så skrev jag ingenting för jag blev så himla trött av all värme. Inte för att det är något bättre idag men. Japp, idag så har vi (6;an) spelat brännboll mot lärarna. Vi förlorade, men det förstog jag redan innan. Eftersom att vi var bara 6st, och det var typ två som kunde få iväg den iaf mer än 3m. Och det var inte jag ska jag säga! Jag var glad endå, jag menar, jag träffade bollen! :D Jag gjorde en homerun. Det var så sjukt härligt! Alla som satt runt sarjen, liksom hela skolan skrek av gläjde! Det värmde hjärtat! Efter att vi hade fikat och ätit mat så gick vi till kyrkan och tränade inför imorgon. Ja, vi har ju gjort en "remix" på Proud Mary och då blev det lite strul men det blev som vi hade tänkt oss till sist.
Nu har jag kommit hem från träningen. Jag vet, jag ska igentligen inte göra det, men imellan åt så får jag träna om jag absolut vill. Det gick väl som vanligt. När vi skulle hem så stannade vi för att hämta posten när mamma kom tbx till bilen så sträckte hon ut handen och där i var ett brev som det stog "Till Alva Lundvall och föräldrar" i hörnet av brevet så stog det "Umeå Sjukhus". Jag blev super glad och slet upp brevet och läste då att dom inte hade någon tid förns efter sommaren... Jag kan inte beskriva i ord hur besviken och arg jag blev... Det första som kom upp i mitt huvud var "Nu var denna sommar förstörd..". Det innebär att jag kommer inte att kunna spela någon fotboll på hela sommaren. Det är ju det jag har längtat till hela vintern! Men, nedå.. Just nu skulle jag kunna göra vad som helst för att kunna få spela.. Jag vet inte om jag har sagt det men, vi ska ju fara på en cupp i Umeå där en massa lag är med, bl.a. utländska lag. Det var det jag har skitat på att få kunna spela tills dess! Jag är så arg så att jag har brytit av en bläck penna så att jag har bläck i anskiktet nu..

Ne, nu ska jag fortsätta sura ett tag till..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: