alvalundvall

Det lilla ljuset jag har...

Kategori: Vardag

Hejhej!

Idag har det varit en trög dag. Det har typ inte hänt något speciellt. Den här dagen förstördes ju pga mina ben igår. Jag i det hela så ser jag i princip bara mörkt nu. Förutom ett litet ljus iaf. För vi maten idag så satt jag och pratade med AS, så att min lärare hörde. Så då fick jag ju förklara vad som var problemet var. Då berättade hon att en lärare som har jobbat på skolan (hon flyttade till ett annat ställe när jag skulle börja i klass 1) hennes dotter åkte väldigt mycket skidor och fick då, när hon ansträngde benen väldigt ont i benen, sener och muskler. Precis som jag får. Hon opererade sig och det blev bättre och kom in på skidgymnasium. Jag vet ju inte om det var samma sak som jag har men jag vet ju inte. Och om det är det och det går att operera, så ska jag ju såklart göra det. Allt för min kärlek! ;) Men vi vet ju inte än, som sagt.
Nu sitter jag och lyssnar på Bruno Mars. Han är ju bara såå bäst! Hehe, jag har t.om. lyckas att fixa så att vi ska spela den på musiken! För i fredags så fick vi önska låt. Killarna som jag spelar var lite skepptisk i början. Men han som spelar trummor gick med på det efter ett tag. Men då var det bara han som spelar keyboard. Han ville spela "The final countdown". Så vi höll på att prata om det där. När vi gick till maten så att jag vid deras bord. Det får vi inte igentligen men. Så då kom vi ju på att vi skulle slå vad. Om någon lärare sa något om att jag skulle flytta mig så skulle jag vinna om dom inte sa något så dom vinna. Klart smarta jag vann! Men jag har lovat han som spelar keyboard att vi ska spela "The final countdown" nästa gång! ;) Det blir lugnast så... Hehe!

Ne, nu ska jag träna lite till på engelskan så tror jag faktist att jag ska gå en sväng med Fox!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: