alvalundvall

Uppdatering

Kategori: Vardag

Hejhej!
Igår så skrev jag ju inte. Lata jag. Men  nu kommer lite uppdatering +bilder.

Jo, igår så klev jag upp skyndade mig astt göra mig klar tills vi skulle fara. Helst så skulle jag vilja vara med FF, men så blev det inte. Men jag fick ju vara med Sanna, så jag överlevde! ;) Men efter att jag hade gjort klart mig så for jag pappa och Abbe (mamma jobbade) till cross-banan. På vägen så plockade viu upp Sanna. När vi kom fram så var det vi och en till. Det var ju ganska fint väder men det blåste ju, och då blåste det KALLT! Jag och Sanna hade kamerna med oss så vi tog en massa kort. Innan Abbe och dom andra kom ut på banan så gick jag och Sanna banan. Eller vi typ gena allt, men ändå! När vi hade gjort det så kom Johanna. Så var vi med hon ute på banan. Meen vå åt nästan mer vofflor än vad vi tog kort! För att det blev så kallt, så jag och Sanna gick till bilen och vrmde fötterna och pratade i telefonen. Hehe, jag och Sanna är ju såååå sociala med varandra när vi är med varandra. Då sitter vi alltid med varsinn telefon i handen! Då kan vi säga efter ett tag "-Ska vi inte göra något annat?" Men det brukar nästan inte bli av! Men efter att vi hade varit på cross-banan så hämtade vi Abbes kompis som har sovit hos oss. Sanna hänkade med hem, tur det. Annars så hade väl jag inte gjort någonting på hela dagen. Även fast vi typ pratade i telefon i ca4 timmar, men ändå. Sanna for hem vid 19-20 tiden. Så då tittade jag och pappa på tv:n typ hela kvällen. Solsidan måste ju vara det bästa programmet som gjorts! Sedan blev det Walander. Lika bra som vanligt.



Idag, da. Jag vaknade av att Abbe och hans kompis smällde i dörren. Sedan har jag fasnat med det här. Hehe, dator freek Alva Lundvall! ;) Menmen, nu ska jag ta på mig skidorna och ta en sväg på sjön. Får se om det blir längre. Om jag har ork så kanske jag åker bort på affern. Men jag vet inte. Jag ska iaf ta mig ut! :)



Måste bara få säga en sak till. Igår så hade jag jag och FF varit tsm en månad. Älskar dig lika mycket som jag gör idag, imorgon, dan efter det, dagen efter det... osv! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: