alvalundvall

Vet inte vad jag ska ta mig till!

Kategori: Vardag

Hej!

Idag så har vi farit på en sjö och fiskat jag har ju gått in för saken sååå mycket! Ne, jag fiskade knappt något... Men jag fick iaf några napp! Jag vet inte riktigt hur många fiskar vi fick upp som var tillräckligt stora för att kunna ätas. Kanske 2? Något sådant. Vädret var helt värdelöst. Men inte från början. Efter typ 30 min så drog sig ALLA molen fram. Det började blåsa och ett litet tag så snöade det också. Men det var inte länge, men ändå!

Nu läget då... Ja, Hojt har ju rymt... Jag satt och webbade med söt Ebba, (Kolla Ebbas blogg bland mina länkar) mamma var i duschen, Abbe var och basta och pappa var på en skotertur. När mamma hade kommit ur duschen och pappa hade kommit hem så frågade han var Hojt var. (Fox kom fram och nosa på han) Vi ropade, vi letade men han fanns inte inom synhåll. Och nu är han ju förmodligen ute någonsans. Hoppas bara han kommar tbx innan kvällen.

Vill ni veta en sak? Jag tror nog att ni vill det! Att jag har faktist inte sååå jätte mycket hemlängtan! Det är bara två saker som det styper i...
 1. Att jag saknar FF så himla mycket, så jag vet inte vad jag ska ta mig till!
 2. Att  det finns ett paket där hemma med kläder från H&M som jag vill bara vill ha NU!




Bjuder på en bild sedan igår kväll på jag och Fox! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: