alvalundvall

AVUNDSJUK!

Kategori: Vardag

Hejhej!

Igår så var jag på hockeyn med mamma. Det var ganska mys! Träffade massa roligt folk också! Min första kvalseriemartch, och den slutade ju faktist ganska bra också! 6-3, men Skröder gjorde ju inget mål, tyvärr!
Idag så har vi varit och badat med skolan. Vi gör det typ 1 gång per termin. Det gick väl ganska bra. När vi hade badat klart så skyndade jag mig att byta om, så att jag kunde träffa FF. Jag kom faktist ut bland dom första! Jag tror att det var första gången. När jag kom ut från omklädningsrummet så såg jag att FF stog ute på skolgården. När jag kom dit så hade han inte ens skor på sig! Värsta sött jue! :D Men det blev inte så läge jag fick träffa han. Men jag fick ju träffa han! Så på vägen hem så var jag hyper HELA vägen hem. Jag vet inte hur många ord jag sa i minuten. Många var det iaf! Shiet vad roligt vi har tsm, våran klass! Vi dunkade ju musik där bak i bussen. Skit duktia var vi ju! Elr hur?
Måste bara säga en sak till, att jag är väldigt avundsjuk på S som ska och träffa alla roliga i Björna...! Ni får väl ha roligt ni da!

Nepp, nu måsta jag stänga ner, för vi ska till fjälls. Bloggar kanske mer när vi kommer fraam. Vi får se! Ha det bra allihopa! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: