alvalundvall

Skitsnack

Kategori: Vardag

Hejhej! Har inte hunnit, förlåt!

Ja, som sagt har det varit en hel del i veckan. I måndags så hade jag ridning och på skolan hände det väl inte så jätte mycket, tror jag iaf. Jag minns inte riktigt! :P
 Ja, och i tisdags så hände det väl inte så mycket mer heller. Men, JO! Vi åkte ju skidor! Haha, ja jag åkte med S och J. Seriöst, roligare kan man ju inte ha på ett skidspår. Upp, ner, sida till sida, på kanterna, ja allt! Roligt var det iaf!
 I onsdags så var vi på hockeyn. Träffade FF. Shiet, jag ville ju aldrig gå där ifrån! Älskar dig! Matchen slutade 1-0 till Modo i förlängning, så att ni ligger dom trea i tabellen. (kvalserietabellen...) Dom får bara inte hamna i allsvenskan! Då blir jag ju tokig(are)!
Igår (torsdag) på skolan så hade vi ju dans. Vi har ju en tjej som jobbar på dagis som lär oss bugg. Hon har ju t.om. varit med i SM och kom 5:a 2 gg. Väldigt roligt ska jag säga! Efter skolan for jag till ladågården. Dom har byggt en ny ladugård som det är lösdrift i. Typ ingen fattar vad jag snackar om men. Men lösdrift är precis som det låter, en ladugård med lösa kor i! Typ. :P Men i det gamla ladugården så var ju små kalvarna. Dom var ju skit söta, ofc. Dom kom fram till mig och typ följde efter mig där. Dom är såååå söta! :D
 Idag har det väl inte hänt så mycket. Denna vecka har varit ganska tråkig utan bästavännen! Men då finns ju galningarna! ;) Haha! Ne men, det kan vara ganska kul att "slippa" alla tjejer ibland. Ofta när man är med dom så är det mest skitsnack hit skitsnack dit. Inte för att jag säger att jag aldrig har snackat skit. Men jag fattar inte varför man ska göra det? Det är ju bara onödigt! Som sagt, det säger ju mer om personen som säger det, än den som den pratar om. Och det här med att vara sur. Det är ju ingen mening med det. Killar slåss och sedan är det över, men tjejer dom blir sur en månad eller två. Jag själv är inte så jätte bra på att vara sur! :P Jag kan typ vara det i en timme, max. Sedan får jag dåligt samvete och ber om ursäkt. Om den andra är sur ändå, så drar jag på allt på mig själv, som vanligt!

Ah, det var lite uppdatering. Jag har fixar nya naglar också, men dom blev så hemska så dom får ni inte se! Nu ska jag gå ner och äta mat. Jag hör att dom håller på att duka fram. Ha, en underbar fredag, för det tänker jag ha! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: