alvalundvall

I wont my life back..

Kategori: Vardag

Hejhej!

Igår så cycklade jag iväg till EF efter skolan. Där hoppade vi studsmatta och lite senare så for vi iväg på afférn och köpte glass. När jag kom hem så åt jag och sedan så gick jag till badstranden för att där var EF med hennes familj, och vi tog ut båten på en fiske tur. Vi fick ingen fisk, men det är nog lite för kallt i vattnet än. Men mycket skratt blev det, som vanligt med den bruden! När dom for därifrån så gick jag hem också. Hemma skötte jag om mamma som är sjuk. Hon har varit sjuk hela veckan nu. :( Men jag bakade en kladdkaka till henne, men hon kunde inte äta den. Menmen, hoppas bara att hon blir frisk så snart som möjligt.
Nepp, nu ska jag skynda mig! För nu är det fotbolls match som står på schemat! Jag ska ju inte spela såklart, men jag ska vara där och hejja på mina älsklings tjejer! Hoppas att vi/dom vinner! Tar med mig kameran, så ni kommer att få en bildbomb ifrån idag och igår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: