alvalundvall

Krokom -11

Kategori: Crossbilder

Hejhej!

Ja, i helgen så har jag ju som sagt varit i Krokom. (det är utanför Östersund, om jag inte har sagt det ^^) I lördags så regnade det hela natten först och främst, och det slutade och regna typ, mitt i dagen. Och Abbe har ju träning klockan 8, så att båda heaten regnande det. Nästan alla bilder är ju helt suddiga men. I första heatet så hade han bara ett par glasögon som inte var roll of, så att dom blev ju totalt igen smetade, och hoppade av till sist. Men i andra heatet så fick han låna ett par, och kom då 5 av 15. Abbe var nog ganska nöjd tror jag. Igår i första heatet så kom han 8 tror jag, och i andra så stegrade han över i starten och kom på 7;de plats. Jag tror att han är nöjd med det också. Helgen har i överlag varit kall, regning, mycket tankar, och lite mer tankar... Det är inte lätt att vara tjej, men det är då fan inte lättare att vara kille... Aja, här har ni bilder! :)


















Kommentarer

  • simones säger:

    Ser grymt härligt ut :D

    2011-05-21 | 11:50:19
    Bloggadress: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här: