alvalundvall

Mina älskade fotbolls träningar...

Kategori: Vardag

Hejhej!

Blogg.se dampade här i veckan så att jag inte kunde blogga något, så att det var därför inlägget kom ut igår. I
måndags så var jag på ridningen och fotade hästarna och fölen. Så sjukt söta asså! :D Tisdagen, inget märkverdigt. Och onsdagen, en oförglömlig onsdag... Jag for ju till sjukhuset för att få träffa en ST-läkare och en barn-läkare. Dom gjorde den vanliga undersökningen och efter det så sa hon/dom att jag ska få fara till Umeå för att ta ett prov av en muskel och så ska jag få sova över där. Det skulle bli om MAX 6 veckor.. Wtf, om 6 veckor är ju typ halva fotbolls sesongen över! Hon/dom sa även att jag inte fick träna eller vara med på gympan. Men det är ju bättre att dom kollar upp deet än att dom bara rycker på axlarna och säger att jag kommer få ha så här resten av mitt liv, det tänker jag bara inte acceptera! Så nu har jag bara en låååååång väntan framför mig... Så idag har varit en väldigt långsamdag. Jag har bara sovit i typ 6 timmar i natt, så att jag har varit lagomt trött, och helt tom är jag i huvudet. Men vi tittar frammåt! Imorgon kommer pappa och hämtar jag och Abbe sedan så sticker vi till Krokom på cross tävling. Igår så köpte jag ett stativ till kameran också. Och idag så har jag fått lånat ett objektiv och en blixt av han som hjälpte mig med kameran för inte så länge sedan. Så att jag ser fram imot helgen! Det lär inte bli så mycket bloggnig alltså. Men då kan ni ju blicka frammåt tills nästa vecka med en maaaassa bilder! :D 





Du är inte den alla tror att du är...




Kommentarer


Kommentera inlägget här: