alvalundvall

Cross bilder

Kategori: Crossbilder

Hejhej!

Har inte haft tillfälle för att skriva i helgen men. I fredags så for vi till pappas kusin och badade och att bada utomhus i 30 gradit vatten är inte helt fel! Men det var ju såklart i en pool. Jag skulle ta med mig kameran också, men det blev så stressigt när vi äntligen skulle fara, efter en del väntan. Och igår så var jag på crossbanan hela dagen. Där träffade jag FF och lita annat folk, kul! :) Nästa helg så är det ju första tävlingen. Alla i vår familj ska med utom djuren, också ska vi låna min lilla kusin. Hehe, han är ju så söt! Igår så var dom och min morbror med hans flickvän eller vad jag ska kalle henne. ;P Då var dom och höll på i garaget och höll på med Abbes 85cc. Då så kom pappa och L (kusinen) in i garaget där jag höll på att måla, också säger pappa;
-Nu ska vi såga!
Också svarar L;
-Nu i åga (nu ska vi såga) och så tar han upp en såg! Hehe han är så söt! :D
Idag så har jag målat klart byron så att nu hoppas jag på att jag kan få in den ikväll när den har torkat. Jag har också städat husvagnen och gjort i årdning för den kommande helgen. Senare så ska jag följa pappa och hämta Abbe hos en kompis inne i stan. Mer än så har jag inte tänkt.
Här får ni lite bilder från veckan, bla från cross körningen.






















Kommentarer


Kommentera inlägget här: