alvalundvall

Ge mig snö!

Kategori: Foto

Hejhej!
Igår så for jag hem till Rasmus efter skolan.
Efter vi hade ätit for vi på gårn och var där.
Ska säga att gideå gårn är inget mot det där!
Idag så har jag bakad lussekatter med mamma.
Dom blev suuuper goda!
Klockan fyra är det hockey och då ska min moster med familj komma och äta här.
Vi ska ju såklart se på hockeyn med!
Just nu så sitter jag och försöker plocka ihop lite bilder tills vi ska framkalla.
En kul sak som hänt i veckan är att jag har fått en kusin till! :D
Jag har inte fått träffa honom än men.
Håller också på att kolla på en massa borstar till Gimp.
Jag hittar faktist en hel del, men det är det att det är så svårt att sätta in dom! ;o
Ska fortsätta klura...
Hittar även lite bilder sedan i vintras, tex denna!

Kommentarer

  • Tjockis:) säger:

    Det var jätte roligt att se dig på gården :)

    2011-11-19 | 18:01:54

Kommentera inlägget här: