alvalundvall

Är kär! ♥

Kategori: Vardag

Hejhej!
Ja, jag vet bloggningen suger.
Men det blir av när det blir av.
Igår efter skolan så stannade jag kvar i Gideå och väntade i typ 40 minuter på att vårt lag skulle komma.
Sedan så stack vi till paradisbadet, eller paradiset som det numera heter.
Det var skit kul!
Men man har ju alltid roligt med dom där brudarna så!
Jag kan lova er att det känns att jag gjorde något igår!
Har en otrolig träningsverk.
Den här vecka har jag ju varit as nyttig jue!
Ingen godis, pga den där fb gejen.
Och så har jag ju gjort träningpasset tre gånger, skytten och nu det här.
Duktig chey!
Idag ska jag faktrist göra något!
Jag brukar ju aldrig göra något på lördagar.
Men jag ska till Rasmus.
Det var tänkt att EF skulle komma hit, mn så blev det inte.
Men det blir mys!
Nepp, nu ska jag fortsätta klaga runt på att jag har ont och kanske börja och göra i årdning mig så dt är gjort.
Ha en bra lördag, för det ska jag ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: