alvalundvall

Klaga inte...

Kategori: Foto

Hejhej!
Tänker inte nämna uppdateringen, för ni vet redan vad jag tänker säga.
Men lördagen blev ju såklart lyckad!
Och på söndagen så hade Abbe sammandrag. (innebandy, dom spelar flera matcher mot olika lag som är där)
Han hade två matcher och förlorade en och vann en.
Efter det så for jag ner på stan med mamma och införskaffade ett par skor.
Jag fick ett par byxor också som blev en tidig julklapp.
Efter det så var jag med Linnéa.
Skönt att få prata av sig en aning med den saknade bruden!
Så min helg har varit lyckad!
Just nu så håller jag på att lyssna på musik, spotify.
Älskar den roliga reklamen!
Tänker andvända upp det lilla tiden som finns kvar, sedan så har jag ju lyssnat upp nästan alla låtar på min lista också...
Inte roligt!
Nu är det Proud Mary som spelas.
Tänker på tiden på Gideå, när vi spelade låten på våra lektioner med Jonas.
Saknar det så!
Haha, bus pojkarna!
På alla gånger det gick överstyr och vi stog och lekte med alla ljud effekter på keyboarden!
När vi stog och spelade så högt som vi bara kunde så det skulle höras ut på skolgåden!
Saknar det värkligen!
Nu får ni en bild bomb!
Kommentera!

Kommentarer

  • Natalie E säger:

    Sv: Hej! Vad roligt att du följer min blogg, och har följt den så länge, nu vart jag väldigt glad! ^^



    Själv brukar jag hämta mina borstar till gimp på:

    myphotoshopbrushes.com

    deviantart.com (http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=gimp+brushes)

    free-brushes.com



    Ha det bra! :)

    2011-11-15 | 20:28:34
    Bloggadress: http://natsuria.blogg.se/
  • jennifer F säger:

    hej

    fina bilder och visst saknar man gideå lite några i skolan klassresan m.m.



    ses/jennifer

    2011-11-15 | 20:43:25
  • jennifer F säger:

    hej

    fina bilder och visst saknar man gideå lite några i skolan klassresan m.m.



    ses/jennifer

    2011-11-15 | 20:43:45
  • linnea ♥ säger:

    du är saknad gumman ♥

    grymt fina bilder! vi bara måste vara mer ♥

    love you ♥

    2011-11-18 | 08:51:25

Kommentera inlägget här: