alvalundvall

Blabla

Kategori: Vardag

Hejhej!
Igår på skolan så var det ju som vanligt.
När jag kom hem så vad det att plugga in engelskan fort som bara den, och sedan iväg och kika på min plutte lilla kusin som är endast en vecka gammal!
Hehe, Alva<3Bebisar!
Blev lite bilder också.
Men efter lite fikande så for jag och sköt, stående.
Fick faktiskt berömm, de gillas!
Men jag är faktisk nöjd.
När jag kom hem så kollade vi på hockeyn, så då fick man krypa ner i sängen med tre poäng!
Härligt!
Idag så har det varit den dryga torsdagen när det är typ fem mituter mellan varje lektion.
När jag kom hem så har jag bakat muffins och bara degat.
Det var typ 100 år sedan jag gjorde det sist!
Skönt iaf.
Imorgon far jag på hockeyn, så det blir ingen bloggning.
Ska kika lite till på lyxfällan, sedan slänger jag mig till sängs!
Gnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: