alvalundvall

Utan dig, är inte mitt leénde äkta

Kategori: Vardag

Hejhej!
Igår så var jag ju med EF.
Haha, vi gjorde rosa maränger som smakade choklad! (y)
Vi tjockade i oss allihop! (a)
Senare på kvällen så for jag på gideågårn.
Va väl lite så där små roligt.
Och hockeyn var inte värd att se, dom förlorade ju..
Menmen!
Idag blev inte alls dagen som jag hade tänkt...
Om lovet ändå kunde vara en dag längre, så skulle jag vara glad för det.
Senare vid halv tre kommer mamma hem, så då sticker vi till fjälls!
Vi har ju inte varit där sedan i påskas.
Så det ser jag faktist fram imot.
Nu så ska jag kolla klart på datorn, för jag ska packa.
Jo, jag måste berätta en sak!
Sedan vi började skolan så har jag ju inte låtit bli godis på max 3 dar.
Jag har ju försökt att låta bli den senaste veckan som vi gick.
Men det har ju inte lyckas så bra.
Ni har ju säkert sett dom som har lagt upp på fb om att den har godisförbud i en dag för varje person som gillar.
Det brukar max vara 10 pers som gillar mina statusar, så jag tänkte det att jag kan lägga upp den.
NU ÄR DET 60 PERS SOM HAR GILLAT!?
Det räcket alltså till tjugonionde december!
Helt sjukt...
Vet inte om jag kommer klara det men.. Vi ser väl.
Det är liksom personer som aldrig någonsin ens pratat med mig, har gillat!

Kommentarer

  • Din saknade smålänning ;) <333333333 säger:

    JAG SAKNAR DEJ EN ANING TYP GANSKA J*VLA MYCKEEEEEEE!!!!!!! <3

    2011-11-04 | 23:29:28
    Bloggadress: http://followyourheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här: